הבעיה היא שאני דיי מתביישת באיך שאני נראית ומביך אותי שהם יראו אותי כי אין לי אפשרות לשים איפור... אני כן יוצאת אבל אם זה עם חברים שהם לא מהבית ספר (כאלו שאני לא פוגשת ביומיום) אני תמיד עם איפור כי מביך אותי שהם יראו את איך שאני נראת והפעם אני יהיה מוכרחה לבוא בלי איפור וגם אין לי אפשרות ללבוש בגדים יפים... מה לעשות? אני נראת יפה רק ברגע שהשיער שלי מסודר בצורה מסויימת אבל בחוץ השיער עף ברוח אז הוא תמיד יוצא מהצורה הזאתי אז אין לי אפשרות להיראות יפה-