10 תשובות
תיק קטן ושמלה צמודה,שהצבעים של התיק והשמלה יהיו תואמים כזה
ג'ינס וחולצה קצרה
תלוי איפה בים ואיפה יושבים
תלבשי משהו בסגנון ג'ינס וחולצה יפה כ
אני אומרת שמלה יפה כזאת
אבל לא דקה מידי כי קר וגקט,ותלוי איפה אתם יושבים ועל מה אבל תיק כזה שיתאים זה יהיה מאוד נחמד
אבל לא דקה מידי כי קר וגקט,ותלוי איפה אתם יושבים ועל מה אבל תיק כזה שיתאים זה יהיה מאוד נחמד
אנונימית
ג'ינס וחולצה, אל תלבשי משהו מתאמץ
אני הייתי מציעה לך לקחת גם קונדום במקרא והוא שכח
אנונימי
קונדום
אני אתן לך דוגמה מה אני הייתי לובשת,
אם נעים בחוץ כזה אז הייתי שמה ממה גינס עם גופיה ואיזה חולצת משבצות למעלה ונעליים גבוהות.
אם קריר אז הייתי שמה ממה גינס עם פוטר יפה כזה עם תכשיטים ושרשראות ונעליים גבוהות.
אם נעים בחוץ כזה אז הייתי שמה ממה גינס עם גופיה ואיזה חולצת משבצות למעלה ונעליים גבוהות.
אם קריר אז הייתי שמה ממה גינס עם פוטר יפה כזה עם תכשיטים ושרשראות ונעליים גבוהות.
ותיק קטן וחמוד כמובן
באותו הנושא: