8 תשובות
לא הייתי ממליצה
אם את רעבה את אוכלת את השאריות שאנשים משאירים, אם את רוצה, בכיף לכי...:(
אנונימית
שואל השאלה:
איכס
אני אלך לאכול ולקנות בהפסקות או שאביא איתי
אנונימית
הבנתי שיש איסור כזה
אחות של חברה שלי לשעבר עבדה שם ולא נתנו לה ללכת לקנות אוכל והיא הייתה צריכה לאכול את השאריות של אנשים:(
אנונימית
שואל השאלה:
את בטןחה?
אנונימית
כן,זה מה שקרה לה
אנונימית
שואל השאלה:
באיזה סניף היא עבדה
אנונימית
בצפון למה
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אני לא בצפון אז יכול להיות זה שונה
אנונימית