6 תשובות
מסכים .
כנראה לא ייצא להם לראות ערבים שעושים מעשים טובים בחיים אז הם מדברים לפי מה שהם ראו וחבל שכך
למזלי לי ייצא לראות הרבה כאלה
כנל לשאר הדברים
למזלי לי ייצא לראות הרבה כאלה
כנל לשאר הדברים
אנונימית
זה כן גזעני לקרןא להם מחבלים
אבל זה לא גזעני להירתע מהם
וזה מה שרוב הציבור מרגיש
רתיעה
אבל זה לא גזעני להירתע מהם
וזה מה שרוב הציבור מרגיש
רתיעה
למרות שהם רק 20% מהאוכלוסיה
אנונימי
שואל השאלה:
^לא דיכאוני
אנשים שאני מכירה (מהבית ספר שלי וראיתי המון פה) משתמשים בערבים כקללה, ואז בוכים על אנטישמיות, למה הם אנשים כ''כ רעים למה הם לא מבינים שזה אותו דבר? זו שנאת חינם טיפשית
^לא דיכאוני
אנשים שאני מכירה (מהבית ספר שלי וראיתי המון פה) משתמשים בערבים כקללה, ואז בוכים על אנטישמיות, למה הם אנשים כ''כ רעים למה הם לא מבינים שזה אותו דבר? זו שנאת חינם טיפשית
אתה קורא לתמיכה בגוש השמאל ^
משהו טוב
חחח
משהו טוב
חחח
אנונימי
באותו הנושא: