התחברות
הרשמה
איל אתם מציעים לקרוא לאחי הקטן באנשי קשר???
31 במרץ 2021, 10:22
אנשי קשר
כינויים
כינוי
4 תשובות
חמור
א
אנונימי38585
קרציה
א
ארטישוק בשוק
*לא לענות*
T
TheUnicat
כל מה שהוא יודע הוא למד מימני ועדין עושה הכל גרוע
B
Biatrix copipy
באותו הנושא:
אתם יכולים לקרוא פרק תהילים אחד!, בשביל אחי הקטן , בן חצי שנה שגילו אצלו חיידק שיותר גרוע מהקורונה?
איך אני יכולה לקרוא לאחי הקטן באנשי קשר? (שיהיה מצחיק בבקשה)
תנו לי שם יפה לקרוא לאחי הגדול באנשי קשר (אח סטלן רצח)
אמא שלי נתנה לי לבחור את השם של אח שלי הקטן שייולד עוד חודש...ואין לי שמץ איך לקרוא לו... רעיונות ?
תנו לי קטילה למישהו שקרא לי באנשי קשר שלו בטטה איך לקרוא לו באנשי קשר שלי?
איך לקרוא לאח שלי באנשי קשר אפשר brother אבל אם אני יכתוב bro זה גם טוב????
גם האח הקטן שלכן כל הזמן עושק את ההורים או שזה רק האח הקטן שלי?
זה בסדר שאני קוראת לאחי הקטן באנשי קשר בטלאפון
תנו שמות חמודים לקרוא לאחים שלי באנשי קשר
איזה ספרים אתם מציעים לקרוא?
למה לכל בן אדם זר ברחוב זה בסדר לקרוא אחי אבל לקרוא לאח שלי אחי זה ישמע מוזר?