תשובה אחת
קודם כל אתה צריך לנהוג חצי שנה עם מלווה.
3 חודשים ראשונים אתה חייב מלווה גם לבוקר וגם בערב, אחרי שעוברים השלושה חודשים הראשונים אתה יכול לנהוג לבד בלי מלווה שזה אומר רק עד 9 בערב.
בשלושה חודשים הבאים אתה חייב לנהוג בלילה עם מלווה.
כשמסתיים לך המלווה לילה מותר לך לנהוג לבד שזה אומר רק אחרי חצי שנה.
ואם אתה לא יודע מתי נגמר כתוב לך בטופס של היתור נהיגה.
והחצי שנה נחשבת מהיום ששילמת את האגרה של הרישיון ולא מתי שעברת את הטסט.
אם יש לך עוד שאלות אני פה:)