6 תשובות
מצטרפת לשאלה
כן
זה תלוי אם מדובר בשיח פרונטלי עם בן אדם או דרך הודעות והאם את מכירה את הבן אדם או שזה שיח ראשוני, בכל אופן בכלליות המפתח הוא שאלות שיציתו עניין. למשל מישהו שאני לא מכירה, אני בדרך כלל שואלת שאלות שוברות קרח כמו: מארוול או די סי? אם היית צריך לאכול רק מאכל אחד כל החיים מה היית בוחר? למי הצבעת בבחירות? עם איזו חיה אתה הכי מזדהה? ככל שהשאלה יותר רנדומלית יותר טוב, אחר כך מפתחים את השיח משם (למה דווקא החיה הזו? נמק את בחירתך למה לעזאזל תבחר דיסי על פני מארוול?).
אם זה שיח עם מישהו שאני מכירה אז אני אדבר על דברים שאני חושבת שהאדם השני יכול להזדהות לגביהם או להוסיף לשיח למשל: שמעת שפתחו מסעדה סינית חדשה בקניון? היית שם? איך היא? תגיד שמעת לאחרונה מx? מה הולך איתה?

הרעיון הוא להעלות נושא שגם הפרטנר לשיח יכול לתרום בו וממנו אפשר לקפוץ מנושאים אחרים..
מה משתולל?
אנוכי
היי זו אני. אפשר לשאול מה התחביבים שלך. אם הוא עונה לדוגמא לטייל תשאלי איפה אתה אוהב לטייל וככה זה ימדיך ותשאלי דברים על המקומות. אם נגמר מה להגיד תשאלי מה הוא עושה עכשיו. אם הוא לא עושה כלום תשאלי מה הוא היה רוצה לעשות עכשיו אם לא היינו בתקופת הקורונה, אם הוא לא היה עושה כלום כי הוא עצלן תשאלי במה הוא רוצה לעסוק בעתיד. את האמת שיש הרבה שאלות שיכולות לפתח שיחות ארוכות.