14 תשובות
אתה צריך טיפול אחי
לך לטיפול, אתה זקוק לזה.
שואל השאלה:
למה טיפול?
אני לא מתכוון בקטע מיני
למה טיפול?
אני לא מתכוון בקטע מיני
אנונימי
במיוחד אם זה לא בקטע מיני , אין כאלה אחי לך תנשק בובה
שואל השאלה:
מה הקשר לנשק?
אני מחפש אחת שתיהיה רעה אליי
מה הקשר לנשק?
אני מחפש אחת שתיהיה רעה אליי
אנונימי
אה אז פשוט קח מישהי פרחה זהו
שואל השאלה:
איפה למצוא?
איפה למצוא?
אנונימי
בן כמה אתה קודם?
זה לקשור עם בקטע מיני או לא, אתה רוצה להיות במערכת יחסים לא בריאה וטוקסיק וזה לא נורמלי וגם מגעיל מצידך.
שואל השאלה:
בן 16
לא צריך שניהיה זוג
אני רק רוצה מישהי שתגיד לי מה לעשות
בן 16
לא צריך שניהיה זוג
אני רק רוצה מישהי שתגיד לי מה לעשות
אנונימי
תקשיב זה לא בסדר ,כנראה אתה לא מודע לזה שאתה צריך לדבר עם מישהו
שואל השאלה:
זה כמו שיש בנות שאוהבות בנים שרעים אליהם
זה כמו שיש בנות שאוהבות בנים שרעים אליהם
אנונימי
כן אבל זה נורא מוזר ,זו מחלה זה לאט לאט מתפתח ככה אחי תאמין לי ,תגרום לעצמך לרצות מישהי אחרת
שואל השאלה:
זה לא לרצות בקטע זוגי
זה פשוט כיף לי שמחליטים עליי
זה לא לרצות בקטע זוגי
זה פשוט כיף לי שמחליטים עליי
אנונימי
באותו הנושא: