14 תשובות
אתה צריך טיפול אחי
לך לטיפול, אתה זקוק לזה.
שואל השאלה:
למה טיפול?
אני לא מתכוון בקטע מיני
אנונימי
במיוחד אם זה לא בקטע מיני , אין כאלה אחי לך תנשק בובה
שואל השאלה:
מה הקשר לנשק?
אני מחפש אחת שתיהיה רעה אליי
אנונימי
אה אז פשוט קח מישהי פרחה זהו
שואל השאלה:
איפה למצוא?
אנונימי
בן כמה אתה קודם?
זה לקשור עם בקטע מיני או לא, אתה רוצה להיות במערכת יחסים לא בריאה וטוקסיק וזה לא נורמלי וגם מגעיל מצידך.
שואל השאלה:
בן 16
לא צריך שניהיה זוג
אני רק רוצה מישהי שתגיד לי מה לעשות
אנונימי
תקשיב זה לא בסדר ,כנראה אתה לא מודע לזה שאתה צריך לדבר עם מישהו
שואל השאלה:
זה כמו שיש בנות שאוהבות בנים שרעים אליהם
אנונימי
כן אבל זה נורא מוזר ,זו מחלה זה לאט לאט מתפתח ככה אחי תאמין לי ,תגרום לעצמך לרצות מישהי אחרת
שואל השאלה:
זה לא לרצות בקטע זוגי
זה פשוט כיף לי שמחליטים עליי
אנונימי