9 תשובות
לדעתי (האישית) ברוב הכפרים או נגיד המקומות הקטנים האלה כמו לדוגמא ב גילמור גירלס סטארט הולו זה באמת חלום שלי לגור בכזה מקום, הכל רגוע, אין פשע, כולם מכירים את כולם
לא יודעת זה לדעתי הכי טוב אבל כל אחד מה שמתאים לו
בתכלס ניו יורק אבל זה פשוט כי התאהבתי בניו יורק כשהייתי שם
לא יודעת זה לדעתי הכי טוב אבל כל אחד מה שמתאים לו
בתכלס ניו יורק אבל זה פשוט כי התאהבתי בניו יורק כשהייתי שם
טקסס היופי בה זה הרוגע והשקט
לוס אנג'לס, העיר של הסרטים(:
אין לי ממש פירוט, בעיקרון העיר עצמה יפהפיה
אין לי ממש פירוט, בעיקרון העיר עצמה יפהפיה
כמה שיותר רפובליקנית
אני לא מתקרב לארץ כזאת "מתוקנת" כהיום
אני לא מתקרב לארץ כזאת "מתוקנת" כהיום
אנונימי
קליפורניה, יש מישהי שאני מכירה שגרה שם יותר מ7 שנים וממש טוב לה שם והמזג אוויר טוב וזה..
פנסילבניה, ליד ניו יורק, מיקום ממש טוב והמדינה עצמה מדהימה.
פנסילבניה, ליד ניו יורק, מיקום ממש טוב והמדינה עצמה מדהימה.
שמעתי שיוטה, אמרו לי שכל האנשים שמה ממש נחמדים ואוהבים להתנדב ולעזור
יש לי משפחה במישיגן והם מאוד אוהבים, זה ממש קרוב לטורונטו אגב
יש לי משפחה במישיגן והם מאוד אוהבים, זה ממש קרוב לטורונטו אגב
וורמונט או קליפורניה או ניו יורק (שלוש מדינות) כי הן יפות מאוד
אנונימי
סן דייגו (קליפורניה) - בנות דודת שלי גרו שם 3 שנים והייתי אצלהם חודש וזה מקום נחמד ממש ויש שם מזג האוויר נעים ויפה שם
אוסטין טקסס,
המובילה באיכות חיים במונחים של ארה"ב
% פשע נמוכים
מתפתחת
גישה לצירים מרכזיים
מקום של חברות ענק ידועות
שפע פרנסה
טובה לעסקים
המובילה באיכות חיים במונחים של ארה"ב
% פשע נמוכים
מתפתחת
גישה לצירים מרכזיים
מקום של חברות ענק ידועות
שפע פרנסה
טובה לעסקים
באותו הנושא: