5 תשובות
חמוד ותטשטשי את זה בשביל שיראה יותר ריאליסטי
ממש יפה!! ותקשיבי, את יכולה להרטיב את האצבע עם מים ואז להשתמש בזה בשביל לטשטש ואז זה יראה יותר ריאליסטי:) ככה אני עושה אבל זה תלוי באיזה עפרונות השתמשת
שואל השאלה:
תודה רבה!
ממש ריגשתם אותי :)
אנונימית
ואוו מדהים לפעם ראשונה!!
וגם לשמינית אני חושבת...
את אלופה!!