התחברות
הרשמה
הדבר שאני הכי אוהב בסטיפס זה השיחות בצ'אט לפני השינה אבל לאחרונה אין עם מי לדבר
מזדהים? מה הדבר שאתם הכי אוהבים בסטיפס
30 במרץ 2021, 20:26
סטיפס
לילה
צ'אטים
לפני השינה
משתמשים
3 תשובות
כן, פעם הייתי עושה את זה ... זה היה נחמד:)
ל
לכו ביי
נשבעת פעם גם אני דיברתי עם כל סטיפס ואישתו ועכשיו כלום
ע
עופרה חזה
אה אז אתה רוצה לדבר?
ק
קוקו ריקו
באותו הנושא:
מה הדבר שאתם הכי אוהבים בסטיפס?
מה הדבר שהכי משגע אותכם בשיחות צאט אצלכם בסטיפס?
מה הדבר שאתם הכי אוהבים בסטיפס?
מה הדבר שאתם הכי אוהבים בסטיפס?
מה הדבר שאתם הכי אוהבים בסטיפס??
מה הדבר שאתם אוהבים בסטיפס?
מה הדבר שאתם הכי אוהבים בסטיפס?
מה הדבר שאתם הכי אוהבים לעשות בסטיפס?
מה הדבר שאתם הכי אוהבים בסטיפס?
למה אף אחד בסטיפס לא מדבר איתי איך מתחילים שיחה?
על מה אתם מדברים בשיחות? מסרים בסטיפס?