3 תשובות
יש שאלה אחת על חמצן לרוב.
לחמצן יש משוואה ממש פשוטה.
בגלל שpsi זה יחידות מידה שונות. צריך לחלק את המספר ב 15 כדי להגיע ליחידת מידה שאיתה משתמשים ב bar.
לדוגמא 1500 psi לחלק ל 15 זה 100. ואז את מציבה במשוואה.
100 כפול נפח המיכל ( למשל הגדול אז 20 )
------------------------
לזרימת החמצן נניח 10 lpm
הבלון יספיק ל 200 דקות .
הבנת?
הסבר די טוב^
וכן יכולות להיות שאלות עליו אבל לא יותר מאחת בוודאות, לפחות לפי המבחן חצי של ירושלים...
שואל השאלה:
הסבר מדהים, הבנתי, תודה לך(:
אנונימית