3 תשובות
יש שאלה אחת על חמצן לרוב.
לחמצן יש משוואה ממש פשוטה.
בגלל שpsi זה יחידות מידה שונות. צריך לחלק את המספר ב 15 כדי להגיע ליחידת מידה שאיתה משתמשים ב bar.
לדוגמא 1500 psi לחלק ל 15 זה 100. ואז את מציבה במשוואה.
100 כפול נפח המיכל ( למשל הגדול אז 20 )
------------------------
לזרימת החמצן נניח 10 lpm
הבלון יספיק ל 200 דקות .
הבנת?
לחמצן יש משוואה ממש פשוטה.
בגלל שpsi זה יחידות מידה שונות. צריך לחלק את המספר ב 15 כדי להגיע ליחידת מידה שאיתה משתמשים ב bar.
לדוגמא 1500 psi לחלק ל 15 זה 100. ואז את מציבה במשוואה.
100 כפול נפח המיכל ( למשל הגדול אז 20 )
------------------------
לזרימת החמצן נניח 10 lpm
הבלון יספיק ל 200 דקות .
הבנת?
הסבר די טוב^
וכן יכולות להיות שאלות עליו אבל לא יותר מאחת בוודאות, לפחות לפי המבחן חצי של ירושלים...
וכן יכולות להיות שאלות עליו אבל לא יותר מאחת בוודאות, לפחות לפי המבחן חצי של ירושלים...
שואל השאלה:
הסבר מדהים, הבנתי, תודה לך(:
הסבר מדהים, הבנתי, תודה לך(:
אנונימית
באותו הנושא: