6 תשובות
מאכזב מאוד לפי הביקורות
לא הטעם שלי אבל כל אחד והז'אנר שהוא אוהב
בפלייסטיישן זה יהיה לך זוועה
אני שיחקתי במחשב, זה משחק מאוד כיפי אבל מאכזב בו זמנית אם אתה ממש אוהב אלמנטים של rpg כמוני
אני שיחקתי במחשב, זה משחק מאוד כיפי אבל מאכזב בו זמנית אם אתה ממש אוהב אלמנטים של rpg כמוני
אם אתה לא משחק את המשחק על pc חזק, אתה לא תהיה מסוגל להריץ אותו בלי קריסות ובאגים נון סטופ.
ממליץ מאוד להחזיר ולחכות שיצאו מספיק פאצ'ים לפני שקונים אותו.
ממליץ מאוד להחזיר ולחכות שיצאו מספיק פאצ'ים לפני שקונים אותו.
לא מלא אנשים מדברים על כמה שזה באגי
לפי מה שראיתי הוא נראה מאכזב, לי אישית הai של המשחק הוא דבר מאוד חשוב והai של האלף לייף 1 יותר טוב מהai של סייברפאנק
באותו הנושא: