11 תשובות
שמידט מניו גירל
כן זה הגיוני
תבחר אחת לפני שזה יסתבך
אנונימי
די הגיוני
תבחר את השנייה אם היה לך קראש על הראשונה לא היה לך אז על השנייה
אנונימית
כן ותבחר בשנייה,אם היית אוהב את הראשונה לא היית מתאהב באחרת
ברור. למה שזה לא יהיה הגיוני
עם התאהבת בשניה זה אומר שאתה לא מאוהב אמיתי בראשונה.כי עם באמת היית אוהב אותה היית אוהב רק אותה.
כן, הגיוני.
ולאלו שכתבו לגבי ההתאהבות, קראש זה הידלקות על סמך המראה החיצוני, אין קשר להתאהבות.
הגיוני.
אבל תשכח מהראשונה. כי אז לא היית מתאהב בשניה.
חחח
הגיוני אבל לפני שאתה מחליט תבדוק אם הם רוצות אותך
אנונימית
שואל השאלה:
^^הן לא לצערי
אנונימי