3 תשובות
מכירה את דה וויקנד אממ פחות אהבתי
אני לא מתחברת לסגנון שלו או לכל מה שלא נחשב למטאל רוק או פאנק אבל דה וויקנד הוא אחד מהאמני פופ/r&b המודרנים היחידים שאני יכולה איכשהו לסבול ואפילו להעריך את המוזיקה שלו. השיר סבבה, לא משהו שהייתי מכניסה לספריית מוזיקה שלי אבל ממש אחלה