7 תשובות
יש הרבה דגות בים
מזכיר לי את הסרט קרא לי בשמך
איף למה לא לנסות להיות יחד? אל תמנעו מאפחד לא לתת לכן להיות יחד
איף למה לא לנסות להיות יחד? אל תמנעו מאפחד לא לתת לכן להיות יחד
לא יודעת אם זה עושה אותך שמחה אבל אני מזדהה איתך כל כך
שואל השאלה:
הראשונים
שמעו שזה אפילו לא מצחיק אתם פשוט מגעילים זה אתר מגעיל ומסריח פשוט.
כולם פה מגעילים למזלי פגשתי מישהו אחד עם לב טוב
הראשונים
שמעו שזה אפילו לא מצחיק אתם פשוט מגעילים זה אתר מגעיל ומסריח פשוט.
כולם פה מגעילים למזלי פגשתי מישהו אחד עם לב טוב
אנונימית
גם אני ככה :'(
העולם הוא מקום רע
העולם הוא מקום רע
לפעמים שמחה יכולה להגיע מכיוונים משונים נסי למצוא משהו טוב וחיובי להתמקד בו
לדעתי תגידי לה איך את מרגישה ותגידי לה שאין לך כוונה שתהיו ביחד את פשוט חייבת להוציא את זה לאוויר
באותו הנושא: