5 תשובות
את נכנסת לפלייליסט ולוחצת למעלה על ה3 נקודות ויש לך שם אופציה למחוק אותו
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
פשוט תכנסי לפלייליסט ותלחצי על ההגדרות (ה3 נקודות) ויופיע לך אופצייה למחיקה
לכי לפלייליסט שלוש נקודות ומחק
אם אין טועה אנוכי, כל אשר עלייך לעשות הוא להקיש על שלוש הנקודות שבמעלה המסך, ואמורות להיפתח לך שלוש אפשרויות, אשר אחת מהן מחיקת הפלייליסט היא. הקישי על אפשרות זו, אם ברצונך למחוק פלייליסט זה.
אנונימי