14 תשובות
שואל השאלה:
הלו תענו
אנונימית
1. ^אף אחד לא יענה תוך 6 שניות. (זה הדיליי בין התשובה שכתבת לשנייה שפרסמת בה את השאלה)
2. זה בערך כאב בטן רק יותר למטה ויותר כואב למשך חצי שעה כל כמה שעות (עד שהוא משפיך)
אנונימי
בחיים לא היה לי
ווטאפאק
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה ממש כןאב?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא באמת ביצים כחולות זה שעומד לו יותר מדי זמן והוא לא מביא
אנונימית
שואל השאלה:
מה יותר כןאב לשבור יד או זה
אנונימית
שואל השאלה:
מה יותר כןאב מחזור אן ביצים כחולות
אנונימית
אנונימית
אני יודע
בחיים לא קרה לי
שכאב לי בגלל זה
אנונימי
לתשובה ה-5, ביצים כחולות זה מהלחץ בביצים כי הוא לא השפיך הרבה...(זה קורה בקלות אם לא משפיכים ל-3 ימים בגיל ההתבגרות, אחרי זה זה קורה רק כשכמעט משפיכים אם לא מאוננים הרבה)
אנונימי
ולא קרה לי מחזור/ שבירת יד אז לא יודע איך לענות.
אנונימי
שואל השאלה:
מה יותר כןאב לדפוק את הזרת בשולחן או זה
אנונימית
לדפוק את הזרת בשולחן. (כי הכאב מתרכז במקום אחד קטן- הזרת בניגוד לביצים כחולות, שזה כל האגן.) אבל זה יותר כואב מכאב בטן.
אנונימי
7.5-8.5
כאב משתק
אנונימי