7 תשובות
כי בני אדם מפגרים אז לא יזיק לדלל אותם קצת
*משטרה אני צוחקת
אנונימית
כי זה מאוד פרמיטיבי וחסר חשיבה
כי ככה הם מאמינים..?
לכל תרבות יש סיבה אחרת
כי הם משוגעים לגמרי
הם מקריבים אותם לשטן ולש-דים
וככה זה נותן להם יותר כוח
שליטה כסף וכל מיני דברים כאלה
^אתה לא יכול לשפוט
זה כמו שאצלנו מקריבים חיות..
אף אחד לא מקריב חיות
ואתה ממש לא חכם
סליחה אבל אתה לא מבין.
אתם רציניים ??
אתם משווים עינויי אונס והקרבה של אדם (ואחרי זה אוכלים אותו ושותים את הדם שלו)

לשחיטה של בהמה שלזה היא נועדה
נכון שזה עצוב אבל בשביל זה היא נועדה

אז אתם בעצם פרות.
אתם ופרות שווים זה לזה
למה שלא תכניסו פרות לבית שלכם??
להם לא מגיע לישון במיטה??
לשתות כוס קפה בבוקר?
ממש חוצפה
הן מביאות חלב ואפילו נס רתם לא מכינים להן