5 תשובות
את יכולה לדבר עם חברה שלך ולסכם ששתיכן יכולות לשמור איתו על קשר בתור ידיד כי אם הוא באמת בן אדם טוב כמו שאת אומרת חבל סתם לנתק קשר עדיף פשוט להיות ידידים
שואל השאלה:
אבל הוא גר רחוק
ואני כבר לא יודעת
באמת הוא נכנס לי ללב
אבל הוא גר רחוק
ואני כבר לא יודעת
באמת הוא נכנס לי ללב
אנונימית
אין לך ככ מה לעשותבנושא, אם הוא אומר שקשה לו והוא צריך ספייס, תתני לו.
שואל השאלה:
ואז הוא ישכח ממני
פשוט לעזוב אותו
ואז הוא ישכח ממני
פשוט לעזוב אותו
אנונימית
אתלא יכולה בכוח.. תחשבי אם את היית במקומו, מה היית רוצה שתעשי? אם הוא צריך קצת שקט אז תכבדי את הבקשה שלו עם כמה שזה קשה אני בטוחה שגם לו זה קשה
באותו הנושא: