4 תשובות
אם את אוהבת לקרוא אז כן
לדעתי עדיף לך לסיים את הסדרה ואז להתחיל את הספר, כי כבר התחלת את הסדרה.
תסיימי את הסדרה ואז תקראי, זה סתם יהרוס לך להתחיל לקרוא מחדש באמצע
זה דווקא יכול להיות מגניב לקרוא אחרי, לא תמיד חייב לקרוא את הספר לפני הצפייה
זה דווקא יכול להיות מגניב לקרוא אחרי, לא תמיד חייב לקרוא את הספר לפני הצפייה
אני קראתי ואז גיליתי שיש סדרה והייתי לקראת הפרקים האחרונים בספר והתחלתי את הסדרה ואז הפסקתי עם הספר חחח, לא כי זה לא טוב אבל כי פשוט התמכרתי והמשכתי גם לעונה השנייה שלא מדברת על עלילת הספר.
בקיצור ולעניין, לדעתי את יכולה לראות ולקרוא בו"ז.
בקיצור ולעניין, לדעתי את יכולה לראות ולקרוא בו"ז.