התחברות
הרשמה
איך קוראים לחלק האחורי באוטו שמוציא גז?
29 במרץ 2021, 20:37
זיהוי
רשיון נהיגה
רכב
נהיגה
חוקי התנועה
תשובה אחת
שואל השאלה:
תודההה!!
אנונימי
באותו הנושא:
הגיוני שאני מרגיש חלק קטן מהעורקים שלי בחלק האחורי של הראש?
גם אבא שלכם מתחרפן וצועק עלייכם כשאתם מדליקים את האור באוטו במושב האחורי?
איך קוראים לחלק האחורי של המרפק?
איך קוראים לצליל שמוציא אפרוח?
איך קוראים לצליל שמוציא כלב?
איך קוראים לצליל שמוציא הפיל?
איך קוראים לצליל שמוציא כלב?
איך קוראים לשיר שזה כזה אוטה פפאוטה אוטה פפאוטה אוטה פפאוטה אוטה אוטה אוטה
איך קוראים לחלק הזה מאחורי הצווארר??
איך קוראים לצליל שמוציא העורב?
איך קוראים לצליל שמוציא חזיר?