תשובה אחת
אוקיי יש לך עוד שבוע לסיום החופש סבבה?
את יכולה מהיום להתחיל,לא כל היום ללמוד להקדיש כל יום שעה/שעתיים שבו את יושבת,מתרגלת,רואה סרטונים שיעזרו לך,שואלת אם את לא מבינה
ככה את גם תרגישי שאת עושה משהו משמעותי לעצמך וגם את תצליחי וזה הרגשה ממש טובה שמצליחים לעשות משהו,ואת חד משמעית מסוגלת לעשות את זה!!אין סיבה שלא ואת יכולה קומי,תעזבי את הטלפון.
תחליטי שאת לא הולכת להיכשל ואת הולכת להצליח ,תעשי את זה!!
את יכולה מהיום להתחיל,לא כל היום ללמוד להקדיש כל יום שעה/שעתיים שבו את יושבת,מתרגלת,רואה סרטונים שיעזרו לך,שואלת אם את לא מבינה
ככה את גם תרגישי שאת עושה משהו משמעותי לעצמך וגם את תצליחי וזה הרגשה ממש טובה שמצליחים לעשות משהו,ואת חד משמעית מסוגלת לעשות את זה!!אין סיבה שלא ואת יכולה קומי,תעזבי את הטלפון.
תחליטי שאת לא הולכת להיכשל ואת הולכת להצליח ,תעשי את זה!!
באותו הנושא: