5 תשובות
לא מגדירים את זה כדבר רע
קרינג', חושבים שהם מיוחדים, הרוב סתם צומי
סטיגמות, אנשים הרבה פעמים חושבים שהם תמיד דיכאוניים, לא חברותיים, שונאים אנשים וכו', וכמובן שזה לא נכון לכולם. לי אין בעיה איתם.
סטיגמות סטיגמות ועוד סטיגמות
לוקחים כל אדם אלטרנטיבי ואומרים עליו שהוא ילד סנטר מביך
לאנשים קשה לקבל אנשים ששונים מהם והמון אנשים מגיבים בשידור של שנאה ושליליות לדברים שהם לא מרגישים בנוח איתם
זה סתם מטומטם ויוצר שנאה בין סוגי אנשים
קשה לאנשים להבין שיש יותר סוגים של לייפסטייל אלטרנטיבי מאשר ילדי סנטר בני 13 אבל הם אוהבים להכליל ולשים את כולם בקופסא אחת מה אני אגיד לך
אימו וגותי זה שווה