10 תשובות
זה נדיר אחי
אתה בתת משקל
עם אתה מרגיש רזה מידיי אתה תמיד יכול לעלות טיפה במשקל ואז לעשות ספורט ולעשות קוביות ושרירים. וכאלה..
זה תת משקל
תשקול לפחןת 56-60
זה קצת מדי
לא אחי
אתה מאוד רזה
אתה ממש רזה אחי
זה לא תת מישקל?
כי אם זה כן אז זה בהחלט לא טוב , בימיוחד כשלפי מה שהבנתי כיתה י זה עדיין שלבי התפתחות
אנונימית