10 תשובות
זה נדיר אחי
כ ן
אתה בתת משקל
עם אתה מרגיש רזה מידיי אתה תמיד יכול לעלות טיפה במשקל ואז לעשות ספורט ולעשות קוביות ושרירים. וכאלה..
זה תת משקל
תשקול לפחןת 56-60
זה קצת מדי
זה קצת מדי
לא אחי
אתה מאוד רזה
אתה ממש רזה אחי
זה לא תת מישקל?
כי אם זה כן אז זה בהחלט לא טוב , בימיוחד כשלפי מה שהבנתי כיתה י זה עדיין שלבי התפתחות
כי אם זה כן אז זה בהחלט לא טוב , בימיוחד כשלפי מה שהבנתי כיתה י זה עדיין שלבי התפתחות
אנונימית
באותו הנושא: