3 תשובות
דברי איתם. תעשי להם מצפון שאת תמיד עצובה. ואז ימאס להם לראות אותך עצובה. אז הם יתחילו לא לכעוס. קורה לי.
תקליטי/תצלמי את הרגע הזה ותראי להם
אוי אני ממש מבינה אותך, לי שזה קורה אני פשוט מקפידה לשמור מרחק מהם וזה..
באותו הנושא: