11 תשובות
לא זה ממש עוזר
קצת, חלק מהעניין זה שחירשים אחרי המסיבה חחח
לא, מה אכפת לך מה חושבים. אם זה מפריע לך את יכולה גם לכסות את זה עם השיער אם את רוצה או משהו
אנונימית
אממ לדעתי כן
דוגרי כן, מאוד
כן
אנונימי
לדעתי קצת
אממ כן
שואל השאלה:
אני אישית שמה במסיבות כי אכפת לי מאוד מהשמיעה שלי. ואני באמת לא מבינה למה חושבים שזה מוזר, לא שאכפת לי, כן?
זה בסך הכל אמור להגן על השמיעה שלנו. זה כמו שתגידו שלשים חגורה באוטו זה מוזר.
אנונימית
לשים חגורה באוטו זה נורמטיבי וזה מה שרוב האנשים עושים, לשים אטמים במסיבה לא.
אנונימי
מה את משווה יסתומה חגורת בטיחות זה חובה. שימי אטמים תסתירי עם השיער
אנונימית