17 תשובות
נירוונה
מייקל ג'קסון
קווין
אלביס פרסלי

זה כל הזמרים והלהקות הכי טובים שאני מכיר מהתקופה הזאתי
https://www.youtube.com/watch?v=6eirjwjp30i זה ככ טוב
נותנת לך שיר אחד מכל זמר/להקה אבל יש להם עוד שירים מעולים ממליצה לך לחפש:

aerosmith - dream on
michael jackson - billie jean
nirvana - smells like teen spirit
these boots are made for walkin' של ננסי סינטרה
billy joel - uptown girl
david bowie - life on mars
the ronettes - be my baby
led zeppelin - whole lotta love
קווין והביטלס כמובן
fever - peggy lee
ironic - alanis morissette
זה ניינטיז אבל בכל מקרה. green day
הם התחילו בניינטיז ונשארו באותו סגנון
שואל השאלה:
אין על השירים והלהקות שהיו בתקופה הזאת,
גם אין על פינק פלויד למרות שזה לא שנות ה80 הייתי חייבת לציין
אנונימית
^^בוכה את יודעת שהרגע גיליתי שיש לי איזו משפחה עשירה מצד אמא בארצות הברית שהם שכנים של בילי ג'ואל... כאילו ממש אחוזה לידו... רק גורם לי לרצות לבוא לבקר אותם יותר.

זהו הרגשתי צורך לשתף
זה לא ג'ול זה ג'ו...
אמ לא זה בילי ג'ואל אחי...^^

ובשמחה מוזמנת להצטרף אחביא אותך במזוודה^
^^
נחמד, הוא עדיין גר בברקלי? מניחה שהוא עבר אבל סתם מעניין
שואל השאלה:
נכון הם יצאו בשנות ה70
אנונימית
שואל השאלה:
חבל שהיום אין להקות טובות כמו שהיו פעם
היום אנשים שומעים נועה קירל או עדי ביטי
זה עצוב
אנונימית
^שנייה אשאל את אמוש איפה הוא גר
אמוש אומרת לונג איילנד ניו יורק.
שואל השאלה:
מושלם
אנונימית
קשה לי לחשוב על שירים כי יש הרבה א,ל הנה כמה להקות וזמרים טובים מהזמן הזה
queen
bon jovi
the who
boston
guns n roses
aerosmith
pink floyd
the beatles
lynyrd skynyrd
scorpions
david bowie
elton jhon
simon & garfunkel
crosby, stills, nash & young
don mclean
styx
led zeppelin
the rolling stones
dire straits
eagles
america
bruce springsteen
eric clapton
deep purple
def leppard
europe
van helen
thunderclap newman
electric light orchestra
the band
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית
בכיף ,אם תרצי שירים ספציפיים של חלק מהם או אלבומים תפני אליי ,אני אשמח להמליץ לך
שואל השאלה:
תודה
אנונימית