4 תשובות
קחי מלא כדורים מקסימום תמותי




*אני צוחקת לא לקחת ברצינות פליז*


ועכשיו ברצינות~תשתי חלב ותאכלי תפוז זה ערבוב של חומציות בבטן ואת תרגישי רע.
תאכלי משהו מקולקל
תשקרי,אל תגרמי לעצמך סבל!
תאכלי את המורה שלי לתנך מבטיחה לך יאשפזו אותך