4 תשובות
אני לא באמת יודע אבל אני חושב שאין בגרות כאילו הם בוחרים מקצוע והולכים ללמוד אותו בקולג' אבל בגרות אין להם אבל אין לי באמת מושג מה הם עושים אחרי זה
עד כמה שאני יודע הציונים של התיכון הם כאילו בגרות במובן הזה שהם קובעים לאיזה קולג' תוכלי ללכת.
לפי מה שהבנתי אין להם בגרות אבל אני כבר לא זוכרת יש מי שהיא בטיק טוק שגרה שם ובפעם העלתה על זה הסבר שנייה אני אחפש תסירטון
שואל השאלה:
תודה רבה^
תודה רבה^
אנונימית
באותו הנושא: