5 תשובות
זה תקני מבחינת האנגלית, מבחינת העברית לא.
אבל עדיף פשוט לכבד...
אבל עדיף פשוט לכבד...
אני חושבת שזה לא ממש תקני, אבל השפה משתנה :)
אולי בעתיד ימציאו לשון פניה חדש שמתייחס לאנשים שלא רוצים שיפנו אליהם בתור זכר או נקבה
אולי בעתיד ימציאו לשון פניה חדש שמתייחס לאנשים שלא רוצים שיפנו אליהם בתור זכר או נקבה
זה לא תקין
לא תקני
באותו הנושא: