5 תשובות
זה תקני מבחינת האנגלית, מבחינת העברית לא.
אבל עדיף פשוט לכבד...
אני חושבת שזה לא ממש תקני, אבל השפה משתנה :)
אולי בעתיד ימציאו לשון פניה חדש שמתייחס לאנשים שלא רוצים שיפנו אליהם בתור זכר או נקבה
זה לא תקין