5 תשובות
לא להגיד את זה באופן ישיר, פשוט לדבר יותר על דברים אישיים, להיפגש יותר
פשוט תדברו
שואל השאלה:
מה לכתוב בתור הודעה ראשונה? שהשיחה תזרום
מה לכתוב בתור הודעה ראשונה? שהשיחה תזרום
אנונימית
השיחות הרגילות שלכם פשוט יותר מעמיק ויותר לשתף
תשלחי לו: משעמם לי בא לך לעשות משהו?
באותו הנושא: