התחברות
הרשמה
זה מסוכן שניגבתי בשירותים עם נייר משומש מהרצפה?
נראה לי שהיה בו קצת מספר 2
28 במרץ 2021, 23:23
נייר טואלט
נייר
שירותים
אסלה
2 תשובות
כן
ר
רֵגִ'ינָה ג'וֹרְג'
כן בהצלחה
_
_______/
באותו הנושא:
ברגע זה אני בשירותים ללא נייר, אין אף אחד בבית שיביא לי, מה אני עושה?!
תגידו רק אני שמה מלא נייר טואלט בשירותים שאני מחרבנת כדי שלא ישמעו?!
היום ההיתי בשירותים ויצא מלא דם על הנייר טואלט זה נראה לכם מסוכן?
הרגע חירבנתי וכשניגבתי המגבון יצא אדום... זה מסוכן?????
התעטשתי ונזלת עפה לי לשיער ולשפם, זה בסדר שניגבתי עם נייר ושטפתי עם מים?
לאיפה אתם זורקים את הנייר בשירותים לאסלה או לפח?
עכשיו הייתי בשירותים, וכנראה שניגבתי יותר מידי אחרי הצואה ואז בנייר היה כזה ורוד כזה כמו דם אבל לא אדום ממה זה?
להיתקע בשירותים אחרי מספר 3 בלי נייר טואלט/להפליק לקראש בתחת?
נתקעתי בלי נייר בשירותים! מה אני עושה?:- (
היה לי כתם מוזר כהה בתחתונים, אבל שניגבתי בשירותים לא היה דם, וכלום דומה לא קרה בהמשך היום. זה מחזור?
אם לקחתי נייר והסנפתי אותו חזק זה מסוכן?