35 תשובות
תלוי במה
ממש לא
יש אפילו בנות שיותר חזקות מגברים... זה תלוי על מי מסתכלים
לא תמיד
לפעמים זה כן מעצבן אותי שאם הייתי בנויה חזקה יותר היה לי יותר קל אבל אין מה לעשות גוף של גבר הוא בנוי חזק יותר משל אישה
כן. מאוד
לא למה שזה יעצבן?
שואל השאלה:
בגלל שאני רואה פה הרבה שאלות על זה
אנונימי
בנות מתבאסות אם אישה יפה מהן, לא אם גבר חזק מהן אנחנו לא בנויות לחשוב ככה לרוב
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
שואל השאלה:
חח אין בעיה
אנונימי
שואל השאלה:
כן למה
אנונימי
שואל השאלה:
חחח אולי ילדים
אנונימי
שואל השאלה:
20
אנונימי
שואל השאלה:
אני פה כדי לענות
חח אני בטוח שרק ילדים את ניצחת
אנונימי
אממ אני יכולה להגיד שאני אישית חלשה בגלל בעיות רפואיות אבל זה לא כזה מציק לי חוץ מהשטח של חברה שלי מרביץ לי
שואל השאלה:
חח מה לעשות שזאת האמת
אנונימי
שואל השאלה:
חח סבבה חיה בסרט אני עושה לך פו את עפה
אנונימי
שואל השאלה:
כן את האמת אני לא חזק כולכך אבל בטוח יותר חזק ממך
אנונימי
שואל השאלה:
מה לעשות עוד לא ראיתי מישהי אחת שיותר חזקה ממני ובטח לא את שאת בת 14
אנונימי
אבל גם היא לא יכולה להגיד שהיא תנצח בן מבלי להכיר אותו חחח
אנונימית
שואל השאלה אתה נהנה מהדיון הזה ? חחחח
אנונימית
שואל השאלה:
חחח סבבה אתן יכולות לחשוב שאין הבדל פיזי בין המינים
אנונימי
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
אני חושבת שכולכם מסכימים בדעה שלכם חחח
שואל השאלה טוען שבנים בדרך כלל חזקים פיזית מבנות והאנונימיות כאן טוענות שיש מקרים פרטיים שבהם בנות יותר חזקות..

ומן הסתם שיש מקרים פרטיים כאלה

אז כולם מסכימים לא?
אנונימית
אנונימי 7777777

חחחחח
אנונימית
נראה לי אנונימי 7777777 מסתלבט עלייך
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מה את עפה על עצמך כאילו את הבנאדם הכי חזק בעולם
אנונימי
אה אז אולי אנונימי 7777777 לא מסתלבט
אנונימית
שואל השאלה:
נו אז יש לה רגל גדולה מה זה אומר בדיוק??
אנונימי
שואל השאלה:
חח לשקשק למה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני באמת לא מבין אותך אנונימי 7777777 זה שיש לה קצת שרירים ברגליים זה לא אומר שהיא חזקה
אנונימי
שואל השאלה:
אני שוקל 75 אני עושה בערך 15
אנונימי
שואל השאלה:
אני כבר אמרתי שאני לא כזה חזק אבל יותר חזק מרוב הבנות
אנונימי
שואל השאלה:
עדיין לא חושב שזה קשור
אנונימי