8 תשובות
יכול להיות שהתאהבת באופי שלו או לפחות במה שהוא מציג כאופי שלו.
אני חושב שמתאהבים ממישהו גם מתוך משיכה אליו.

אבל לשאלתך- כן.
כן
וואלה הגיוני קורה
אמ כן קורה אבל לפעמים שאתה נפגש איתו אחר כך אתה מתאכזב