8 תשובות
כן
כן, קרה לי
יכול להיות שהתאהבת באופי שלו או לפחות במה שהוא מציג כאופי שלו.
אני חושב שמתאהבים ממישהו גם מתוך משיכה אליו.
אבל לשאלתך- כן.
אני חושב שמתאהבים ממישהו גם מתוך משיכה אליו.
אבל לשאלתך- כן.
כן
הגיוני
וואלה הגיוני קורה
אמ כן קורה אבל לפעמים שאתה נפגש איתו אחר כך אתה מתאכזב
באותו הנושא: