4 תשובות
לא, הכל בסדר. רוב הבנות ככה
לא נראלי.
אם את רואה שהשיער שלך נהיה דליל יותר אז כן.
אבל אני לא חושבת ש15 שיערות זה נשירה ...
זה בסדר גמור גם לי נושרות דיי הרבה שיערות אבל זה טבעי כי הן מתחדשות כל הזמן.
אם את רואה שהשיער שלך נהיה דליל יותר אז כן.
אבל אני לא חושבת ש15 שיערות זה נשירה ...
זה בסדר גמור גם לי נושרות דיי הרבה שיערות אבל זה טבעי כי הן מתחדשות כל הזמן.
לא .
אבל יופי שאת סופרת
אבל יופי שאת סופרת
חחח זה לא נשירה חמורה.. אלא אם כן את שמה לב שהשיער שלך נהיה יותר דליל..
אם זה מפריע לך תחפפי רק פעם ביומיים ולא כל יום ותנסי להחליף סוג שמפו ומרכך (יש סוגים שגורמים לנשירה)
אם זה מפריע לך תחפפי רק פעם ביומיים ולא כל יום ותנסי להחליף סוג שמפו ומרכך (יש סוגים שגורמים לנשירה)
באותו הנושא: