6 תשובות
לא זה בסדר פשוט לרוב זה לא סדיר בהתחלה
זה בסדר
בסדר
זה משתנה אצל כל אחת
אין בזה שום דבר חריג
יותר טןב שהוא סדיר אצלך
אין בזה שום דבר חריג
יותר טןב שהוא סדיר אצלך
שואל השאלה:
אהה טוב תודה
אהה טוב תודה
אנונימית
בטח שזה נורמלי
לכל אחת יש גוף שונה וכל מה שקורה זה נורמלי ומובן
לכל אחת יש גוף שונה וכל מה שקורה זה נורמלי ומובן
באותו הנושא: