3 תשובות
בסדר זה קורה
את לא חברה חרא
במקרה גם לי יוצא החופש שאני פוגשת את החברות שלי רק יומיים אחרונים של החופשה
לא נורא, בחופש יוצא לנו להיות עם יותר אנשים אז לפעמים יש פחות זמן לחברים הרגילים שאיתנו
אנונימית
את לא חייבת לה את הזמן שלך, תהני
את לא חברה חרא אם היא הולכת לסבתא שלה ואת לא יכולה להפגש איתה את תלכי עם חבר שלך ככה זה עובד