10 תשובות
כנראה בהגדרות את ביטלת את זה שלא יראו מתי את מחוברת ובגלל זה זה לא מראה לך . או שההפך, מי שאת מתכתבת איתם ביטלו את האפשרות. תבדקי בהגדרות
ביטלו בהגדרות
שואל השאלה:
איפה בודקים בהגדרות?
אנונימית
או שאת ביטלת בהגדרות או שהם ביטלו
שואל השאלה:
הבנתי איך אני בודקת אם ביטלתי?
אנונימית
מבטלים בהגדות
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
בהגדרות יש את המנעול הזה ואז סטטוס פעילות
שואל השאלה:
הסתדרתי לא חשוב
אנונימית
בהגדרות תסדרי