4 תשובות
חשבתי רשמת אואן מהאנטומיה הייתי מאושרת לרגע
אני לא אוהבת כל כך את איאן אז כאילו לא ממש אכפת לי לכל מה שקשור אליו..
אני לא מתעבת אף אחד הם לא אנשים רעים זה סתם קרינג'.
זו לא הופצה זו ממש לא הכוונה זו חצי בדיחה בכלל.
לא סיבה לשנוא אנשים אם תשאלו אותי זה פשוט טיפה מגוחך
זו לא הופצה זו ממש לא הכוונה זו חצי בדיחה בכלל.
לא סיבה לשנוא אנשים אם תשאלו אותי זה פשוט טיפה מגוחך
שואל השאלה:
הכוונה הייתה לדיימון ההוא מנראה לי יומני הערפד אם אני לא טועה
הכוונה הייתה לדיימון ההוא מנראה לי יומני הערפד אם אני לא טועה
אנונימית
באותו הנושא: