2 תשובות
אולי ריתוק, אבל את יודעת.. 99% מהחיילים משתמשים בטלפון בשמירה..
הרמטכ"ל?!
לא שאני מבין הרבה אבל לא מאמי שתיכנס לכלא, כנקאה יתנו לך איזה עונש...
לא שאני מבין הרבה אבל לא מאמי שתיכנס לכלא, כנקאה יתנו לך איזה עונש...
באותו הנושא: