2 תשובות
אולי ריתוק, אבל את יודעת.. 99% מהחיילים משתמשים בטלפון בשמירה..
הרמטכ"ל?!
לא שאני מבין הרבה אבל לא מאמי שתיכנס לכלא, כנקאה יתנו לך איזה עונש...