6 תשובות
כנל
תירוש זה לא כמו יין בשיט רגיל זה מתוק אחושקשוקה לעומת יין שהוא מר
פאק לא את לא היחידה
שואל השאלה:
אמאלה הייתי בטוחה אני משוגעת או משהו
אמאלה הייתי בטוחה אני משוגעת או משהו
אנונימית
יש בזה משהו
מהה תירוש זה כל כך טעים והוא מתוק לעומת יין רגיל שזה פשוט מר
באותו הנושא: