6 תשובות
תירוש זה לא כמו יין בשיט רגיל זה מתוק אחושקשוקה לעומת יין שהוא מר
פאק לא את לא היחידה
שואל השאלה:
אמאלה הייתי בטוחה אני משוגעת או משהו
אנונימית
יש בזה משהו
מהה תירוש זה כל כך טעים והוא מתוק לעומת יין רגיל שזה פשוט מר