7 תשובות
לשים פד וללכת!:)) מקווה שעזרתי! <3
קודם כל אל תלכי עם לבן..
ותקחי תיק קטן ותשימי בו תחבושות (טמפונים)
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה לי לא לשים טמפונים כי אני בתולה, בסדר אני יביא תיק קטן וישים בו תחבושות מגבונים לחים ותחתונים ליתר ביטחון?
אנונימית
כן, ובאמת יותר רצוי להשתמש בתחבושות ולא בטמפונים..
כן ברור וכדאי לך להביא גם נייר למקרה שלא יהיה, הכל יהיה בסדר זה רק מחזור (:
טמפונים לא קורעים לך את כרום הבתולין. תקראי אפילו את ההוראות..
ותשימי תחבושות על התחתונים, קחי כמה בתיק ואל תלכי עם בהיר d: (אני מעדיפה ג'ינס שאני במחזור.)
שואל השאלה:
אמא שלי רוצה לקנות שמלה! אוי ואבוי לי
אנונימית
באותו הנושא: