4 תשובות
ביטחון עצמי וזהו וזה לוקח זמן אבל הכל בסדר תדעי שאת מהממת
שואל השאלה:
אין לא אפשרי אני תמיד ירגיש ככה
אין לא אפשרי אני תמיד ירגיש ככה
אנונימית
היי אנונימית, אני לא יודע מי את ואני גם לא יודע איך את נראת אבל אני בטוח שאת לא מכוערת
כל אחד יפה במידה מסוימת ובדברים שלו, לכל אחד יש את היופי החיצוני והפנימי שלו ואני לא חושב שאת מכוערת
תפסיקי להוריד מעצמך!
וכמו שאמרו מעלי אף אחד לא מושלם, אפילו הבנאדם הכי יפה בעולם ישאף ליותר
כל אחד יפה במידה מסוימת ובדברים שלו, לכל אחד יש את היופי החיצוני והפנימי שלו ואני לא חושב שאת מכוערת
תפסיקי להוריד מעצמך!
וכמו שאמרו מעלי אף אחד לא מושלם, אפילו הבנאדם הכי יפה בעולם ישאף ליותר
^^ אף אחד לא מושלם!!
ולשאלה, את יכולה להסתיר את מה שאת לא אוהבת( חצקונים וכאלה) להדגיש את מה שאת כן אוהבת( עינים, ריסים, שפתיים ומה שאת אוהבת בעצמך בקיצור) לטפח ולסדר את השיער יפה, גבות מאוד משפיע אולי תמצאי צורה שיותר מחמיאה לך.
אבל לא משנה מה תעשי, כל עוד את לא אוהבת את עצמך עכשיו לא תאהבי את עצמך בשום מצב, אז כן לשים דגש על הביטחון
ולשאלה, את יכולה להסתיר את מה שאת לא אוהבת( חצקונים וכאלה) להדגיש את מה שאת כן אוהבת( עינים, ריסים, שפתיים ומה שאת אוהבת בעצמך בקיצור) לטפח ולסדר את השיער יפה, גבות מאוד משפיע אולי תמצאי צורה שיותר מחמיאה לך.
אבל לא משנה מה תעשי, כל עוד את לא אוהבת את עצמך עכשיו לא תאהבי את עצמך בשום מצב, אז כן לשים דגש על הביטחון