5 תשובות
אני ראיתי כשסיימתי את עונה ארבע
הם לא ממשיכים לגמרי את ציר הזמן של הסדרה אז זה לא ממש משנה
תסיימי פשוט את מ שיצא עד עכשיו הסרטים לא קנונים אז זה לא משנה הרבה
לא אין שום הזכרה של הסרטים בעלילה והם לא קנון ולא היו במנגה
קנון תבדוק במאל
אנונימי
הסרטים הם כן קאנון^^
בכללי עדיף אחרי שמסיימים את עונה 4 כדי להבין את העלילה
אנונימי