5 תשובות
לנאמן אחר אני מניחה
או נאמן בכיר
אליי.
לעוד נאמנים
לנאמן בכיר
מה הכוונה: הנאמן מתנכל אלייך באופן אישי, או שהנאמן מתנהל בצורה לא תקינה (מוחק תכנים ללא הצדקה לכך)? כמעט תמיד מדובר במחיקה לא מוצדקת. למעשה, נדירים המקרים שבהם נאמן באמת מתנכל למשתמש על רקע אישי.

בכל אופן, אם מדובר במחיקה לא מוצדקת, אפשר לפנות לכל נאמן רגיל/בכיר. אם תפני לנאמן רגיל, הוא יבדוק אם המחיקה מוצדקת. אם היא אכן מוצדקת, הוא יעביר את התלונה לנאמן בכיר, שישחזר את המחיקה. אם תפני לנאמן בכיר, הוא יעשה בדיוק אותו דבר, רק שהוא לא יעביר את התלונה לאף אחד, אלא ישחזר בעצמו.

אם זה דיווח על נאמן שמתנכל למשתמש (כפי שהסברתי בהתחלה), אפשר לפנות לנאמנים הבכירים או למערכת האתר, והם יטפלו בזה במלוא החומרה. הנאמנים הבכירים הם:
- hela
- נאמן בכיר