12 תשובות
אין לאייפון
אין לאייפון
אבל המערכת של אייפון ממש חזקה, למה את צריכה אנטי?
אבל המערכת של אייפון ממש חזקה, למה את צריכה אנטי?
avast anti-virus
אין...
אין אפלקיציות של אנטי וירוס לאייפון כי אחד הדברים החשובים ביותר במערכת של אפל זה האבטחה שלה. זה כבר אמור להיות כביכול במכשיר שלך ללא התקנת אפליקציות נוספות.
שואל השאלה:
כי מהבוקר אני מקבלת הודעות מהלוח שנה שהip שלי עלול להיות חשוף ושהחיבור לא מוגן
כי מהבוקר אני מקבלת הודעות מהלוח שנה שהip שלי עלול להיות חשוף ושהחיבור לא מוגן
אנונימית
שואל השאלה:
אוף מה לעשות
אוף מה לעשות
אנונימית
בדרכ זה סתם חרטא, זה מודיע ככה לפעמים אם האתר לא מוגן לגמרי אבל הסיכויים שיפרצו לך לטלפון נמוכים
שואל השאלה:
אתר? איזה אתר?
אתר? איזה אתר?
אנונימית
זה רושם לך את זה שאת דרך אפליקציה?
שואל השאלה:
זה דרך הלוח שנה
זה דרך הלוח שנה
אנונימית
אז בדרכ זה סתם חרטא
אבל אם זה מלחיץ אותך אז תמחקי את זה
אבל אם זה מלחיץ אותך אז תמחקי את זה
באותו הנושא: