8 תשובות
סטארבקס
כןכןכן בטארסאקסס
אנונימית
גם לי בא באטרסקס^
אנונימי
סטארבאקס, וסון אילון חנות אסיתית אם אוכל מוכן
סטארבקס
סטארבאקס
אנונימי
starbucks
האמת שאף פעם לא קניתי שם וממש מסקרן אותי לראות על מה כולם מדברים
הייתי בסטארבאקס בחול ואולי זה טעם נרכש ואני לא מכיר אבל זה היה ממש מגעיל. אני חושב שהייתי רוצה שיהיה טאקו בל ובכללי שתהיה יותר תחרות על דברים כאלה כי מה שקורה זה שמקדונלדס זה מונופול למרות שיש גם בורגר קינג וכל מיני דברים כאלה, דומינוס זה סוג של מונופול