28 תשובות
אני לא מבינה בזה אבל נראה לי אקס בוקס
אקס בוקס
לי יש גם וגם ואקס בוקס יותר טוב
נינטנדו סוויץ' עדיף
יש לי אקס בוקס וואן זה ממש טוב
אבל בשבי לסופר מריו נראלי זה יותר טוב בנינטנדו סוויץ' לא?
אבל בשבי לסופר מריו נראלי זה יותר טוב בנינטנדו סוויץ' לא?
אקס בוקס
שואל השאלה:
אני רוצה שזה יתחבר למחשב הנייח שלי או לטלוויזיה ולשחק עם שלטים.
בגלל זה לא רוצה נינטנדו
איך קוראים לאקס בוקס שאתם מדברים עליו וכמה הוא יעלה לי?
אני רוצה שזה יתחבר למחשב הנייח שלי או לטלוויזיה ולשחק עם שלטים.
בגלל זה לא רוצה נינטנדו
איך קוראים לאקס בוקס שאתם מדברים עליו וכמה הוא יעלה לי?
אנונימית
תרשמי אקס בוקס וואן בגוגל וזה יראה לך אופציות ומחירים
לי יש אקסבוקס 360 והוא מעולה אני לא יודעת מה עם פלייסטיישן..
לשלי קוראים xbox one והוא עלה לי 1500 בערך
שואל השאלה:
מה ההבדל בין אקס בוקס וואן ל360?
והאם הקופסא שצריך לחבר למחשב היא עצומה?
עם כמה שלטים זה מגיע?
מה ההבדל בין אקס בוקס וואן ל360?
והאם הקופסא שצריך לחבר למחשב היא עצומה?
עם כמה שלטים זה מגיע?
אנונימית
יש לי xbox one s וזה טוב
ויש לי playstaion 4 שזה גם טוב אבל אקס בוקס יותר טוב
ויש לי playstaion 4 שזה גם טוב אבל אקס בוקס יותר טוב
תרשמי בגוגל אקס בוקס
אקס בוקס וואן הוא סוג חדש יותר ויש גם אקס בוקס וואן s שזה עוד יותר חדש מוואן
שואל השאלה:
xbox 1 הוא ממש טוב?
הוא שווה את הכסף?
xbox 1 הוא ממש טוב?
הוא שווה את הכסף?
אנונימית
הוא ממש שווה
כאילו אני ממש אוהבת
כאילו אני ממש אוהבת
שואל השאלה:
אם אני קונה את המערכת הזאת זה מגיע עם שלטים?
אם אני קונה את המערכת הזאת זה מגיע עם שלטים?
אנונימית
שואל השאלה:
אליזבת אני יכולה לבוא לפרטי?
אליזבת אני יכולה לבוא לפרטי?
אנונימית
כן...
וזה תלוי מה את קונה...
אני קניתי כזה עם שלט, קונסולה ומצלמה ויש לי את האקס בוקס על הטלוויזיה
וזה תלוי מה את קונה...
אני קניתי כזה עם שלט, קונסולה ומצלמה ויש לי את האקס בוקס על הטלוויזיה
באקס בוקס אתה משלם עשרה שקלים לשבועיים וזה נותן לך להוריד כמעט כל משחק שאי פעם תחלום עליו אבל אם קונים אז הכי טוב לקנות אקס בוקס s כי אפשר לחבר אותו לאייפד טלפון וכאלה
אקס בוקס או ווי
שואל השאלה:
נינטנדו מאפשר לשחק רק מריו?
נינטנדו מאפשר לשחק רק מריו?
אנונימית
שואל השאלה:
מאיפה אני רוכשת את המשחק מריו בשביל אקס בוקס?
מאיפה אני רוכשת את המשחק מריו בשביל אקס בוקס?
אנונימית
שואל השאלה:
כן החלטתי שאקנה אותה כנראה
כן החלטתי שאקנה אותה כנראה
אנונימית
עזוב אותך מכל מה שאחרים רשמו כאן, כי ככל הנראה הם לא מבינים כלום מהחיים שלהם בקשר לגיימינג.
יש 3 קונסולות מרכזיות: פלייסטיישן, אקסבוקס וסוויץ'.
כל קונסולה תתאים יותר לאדם אחר.
אם אתה יותר טיפוס של משחקי נרטיב, שמעדיך לשחק משחקי סינגל עם עלילה, חד משמעית פלייסטיישן. המשחקים הבחעדיים שלהם נחשבים למשחקי הסינגל הטובים שיש.
אם אתה יותר טיפוס של אונליין/משחקי קז'ואל, אז אקסבוקס. שירות הגיימפאס יספיק נותן כמות של משחקים עבור תשלום חודשי(יש אותו גם במחשב, אז אם יש לך מחשב חזק אתה יכול פשוט לשחק עם גיימפאס במחשב).
האחרונה, סוויץ', היא למי שמעדיף קונסולה שהוא יכול לחבר גם למחשב/טלויזיה וגם לשחק בה מחוץ לבית, ולמי שאוהב את המשחקים של נינטנדו(מריו, זלדה וכו').
לפי זה אתה יכול לראות איזה קונסולה מתאימה לך.
יש 3 קונסולות מרכזיות: פלייסטיישן, אקסבוקס וסוויץ'.
כל קונסולה תתאים יותר לאדם אחר.
אם אתה יותר טיפוס של משחקי נרטיב, שמעדיך לשחק משחקי סינגל עם עלילה, חד משמעית פלייסטיישן. המשחקים הבחעדיים שלהם נחשבים למשחקי הסינגל הטובים שיש.
אם אתה יותר טיפוס של אונליין/משחקי קז'ואל, אז אקסבוקס. שירות הגיימפאס יספיק נותן כמות של משחקים עבור תשלום חודשי(יש אותו גם במחשב, אז אם יש לך מחשב חזק אתה יכול פשוט לשחק עם גיימפאס במחשב).
האחרונה, סוויץ', היא למי שמעדיף קונסולה שהוא יכול לחבר גם למחשב/טלויזיה וגם לשחק בה מחוץ לבית, ולמי שאוהב את המשחקים של נינטנדו(מריו, זלדה וכו').
לפי זה אתה יכול לראות איזה קונסולה מתאימה לך.
אקס בוקס
לי יש
פלייסטיישן 5 פלייסטיישן 3 ובאקסבוקס one s
אם את לא תקני את פלייסטיישן 5 שהוא יקר וגם לא במלאי אז כנראה שאת לא כדאי לך אקסבוקס
ובכלל מריו זה רק בנינטדו נראלי
פלייסטיישן 5 פלייסטיישן 3 ובאקסבוקס one s
אם את לא תקני את פלייסטיישן 5 שהוא יקר וגם לא במלאי אז כנראה שאת לא כדאי לך אקסבוקס
ובכלל מריו זה רק בנינטדו נראלי
פיסי. לא ניתן להתווכח