6 תשובות
שטויות הכל טוב
אנחנו בני אדם
אם מישהו ישפוט אותך על איזה שגיאת כתיב קטנה הוא בבעיה לא אתה
אנחנו בני אדם
אם מישהו ישפוט אותך על איזה שגיאת כתיב קטנה הוא בבעיה לא אתה
בקטנה
לא פדיחה
זה בסדר, רואים שזו טעות הקלדה.
אם היית כותב gols או משהו זה היה מאוד מביך
אם היית כותב gols או משהו זה היה מאוד מביך
רציני ? שום פדיחה
לא פדיחה בכלל
זה יכול לקרות לכולם
זה יכול לקרות לכולם
באותו הנושא: